MAKSUEHDOT
Kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroina ja sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.
Innoluxin verkkokaupan maksunvälityspalvelun tarjoaa Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6), jonka käyttöehdot löydät täältä.
Verkkokaupassamme hyväksyttyjä maksutapoja ovat pankkimaksut, luottokorttimaksut, mobiilimaksutavat (Pivo, Mobile, Siirto) sekä lasku- ja osamaksupalvelut (Collector, Jousto, OP Osta laskulla, AfterPay).
CHECKOUT FINLAND OY YHTEYSTIEDOT
- Postiosoite: Hämeenkatu 6 B 33100 Tampere
- Käyntiosoite: Hämeenkatu 6 A, 5. kerros
- Y-tunnus 2196606-6
OVT-tunnus 003721966066
TOIMITUSEHDOT
Toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää. Kun tuote on varastossamme, tilaus lähetetään tilauspäivää seuraavana arkipäivänä. Jos toimitusaika on normaalia pidempi, pyrimme ilmoittamaan uuden toimitusajan mahdollisimman nopeasti.
Toimitustapa: ilmainen kotiinkuljetus. Toimitamme kaikkiin EU-maihin.
Palvelun tarjoajana toimii Posti koko Suomen alueella.
Huomioithan, että Posti säilyttää noutoa tai toimitusta odottavia lähetyksiä seitsemän vuorokautta.
PALAUTUSEHDOT
Kuluttajilla on oikeus peruuttaa verkkokaupan kautta tehty kauppa ja palauttaa tuote 14 päivän ajan tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla palautuksesta palveluntarjoajalle.
Tilaus katsotaan peruuntuneen määräajassa, kun peruuttamisilmoitus lähetetään ennen peruuttamisajan päättymistä.
Palautetun tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Kaikkien tuotteen osien tulee olla tallella. Palautettavan tuotteen tulee olla pakattuna alkuperäiseen pakkaukseensa.
Mikäli tuotteesta löytyy jokin virhe, pyrimme aina ensisijaisesti korjaamaan tai korvaamaan tuotteen ennen kuin myönnämme rahallista korvausta tai lähetämme uuden varaosan.
Palautusohje:
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä viesti sähköpostiin asiakaspalvelu@innolux.fi jatko-ohjeiden saamiseksi.
- Lähetämme sinulle sähköpostitse palautuskoodin (LP-numeron), kun olet tehnyt palautusilmoituksen asiakaspalveluumme.
- Palautustilanteessa Innojok Oy maksaa rahdin.
Tuotteen saapuessa Innojokille:
- Vaihtoehto 1. Korjaamme tuotteen/tuotteet ja palautamme takaisin kohtuullisena pidettävänä aikana.
- Vaihtoehto 2. Toimitamme vastaavan tuotteen/tuotteet veloituksetta ostajalle kohtuullisena pidettävänä aikana.
- Vaihtoehto 3. Hyvitämme kaupan hinnan asiakkaan tilille tuotteen saavuttua varastoomme ja todettuamme sen reklamaation mukaiseksi.
Hyvitys
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnat, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen.
REKLAMAATIO
Mikäli toimitettu tavara on joltakin osin virheellinen, lähetys on puutteellinen, tai toimituksessa on kuljetus- / muu vaurio, ostajan tulee ilmoittaa virheestä myyjälle välittömästi virheen huomattua. Pyydämme ottamaan yhteyttä Innojok Oy asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@innolux.fi
Reklamaatio-ohje:
- Kirjoita tarkka kuvaus siitä, mikä vastaanottamassasi lähetyksessä on vialla.
- Mikäli mahdollista, ota kuva tuotevauriosta ja liitä se viestiin.
- Liitä viestiin yhteystietosi.
- Lähetä viesti sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@innolux.fi
.
Ilman yllä mainittuja tietoja emme voi käsitellä reklamaatiota.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla jää kysyttävää:
- Aukioloajat: ma-pe klo 9:00-15:00
- Puhelinnumero: +358 9 4272 0637
- Sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@innolux.fi